سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه هوشمند آب

تصفیه هوشمند آب

تصفیه با فیلتر نانو

ابراهیم اکبرزاده یه عنوان مدیر عامل شرکت دانش بنیان پایدار ابتکار آرمینا با اشاره به همکاری با یک شرکت دیگر برای تولید دستگاه تصفیه آب خود گفت: «این دستگاه تصفیه آب دارای یک کارتریج کربن فعال حاوی نانو ذرات نقره و اکسید روی است.»

وی در ادامه افزود: «کارتریج قرار گرفته بر این دستگاه به گندزدایی، از بین بردن باکتری‌ های آب و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند. در مناطقی که درگیر بار میکروبی درآب است نیز این دستگاه مورد استفاده قرار می‌ گیرد.»

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلتر آنتی باکتریال نانو شده است. این فیلتر که حاوی نانو ذرات و اکسید روی است، دارای کارتریج شارژی بوده و این امر برتری قابل توجه آن در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار است.

بازار

این دستگاه نمونه‌های خارجی و داخلی بسیاری دارد، اما وجود فیلتر آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات و اکسید روی و قابلیت شارژی بودن کارتریج از امتیازات این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها محسوب می‌ شود. چون با به کارگیری این فیلتر که شارژی بوده و موضوعی خارج از بحث کیفیت دستگاه است، دیگر نیازی نیست کل کارتریج تعویض شده و غلاف پلاستیکی دور ریخته شود.

علاوه بر کارتریج، دستگاه تولیدی این شرکت دانش بنیان به یک سیستم هوشمند هم مجهز است که وضعیت عملکردی فیلترها را تحت کنترل نگه می دارد. در صورتی که زمان تعویض کارتریج فرابرسد، دستگاه به کاربر هشدار داده و پایان عمر فیلتر را اعلام می کند. این سیستم نیز از دیگر مزایای رقابتی تولید این شرکت است.اکبرزاده در ادامه در خصوص فرایند تعویض کارتریج گفت: «برای تعویض کارتریج این دستگاه کافی است که محتویات داخل آن توسط شخص تخلیه و سپس محتویات جدیدی که از طرف شرکت با قیمتی پایین‌ تامین می‌ شود را داخل آن قراردهد.»